۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۷۰۴۷
زائر پياده امام رضا(ع):

برای دهمین بار مسیر شلمچه تا امام رضا(ع) را طی می‌کنم

رضا نظري رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس که براي دهمين بار با پاي پياده از شلمچه به مشهد مقدس راهي شده، وارد شهر بن شد.
برای دهمین بار مسیر شلمچه تا امام رضا(ع) را طی می‌کنم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، رضا نظري رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس که براي دهمين بار با پاي پياده از شلمچه به مشهد مقدس راهي شده است، شب گذشته وارد شهر بن شد.

نظري، هدف از اين سفر بيعت با شهداي هشت سال دفاع مقدس دانست وگفت: مدت ۵۱ روز در راه است كه بعد از عبور از شهرها و روستاهاي خوزستان و چهارمحال و بختياري به شهر بن رسيده است.

وي، علت سفر خود را عهد و پيمان با هفت دوست خود مطرح کرد و افزود: من به همراه هفت نفر از دوستانم عازم جبهه‎های حق علیه باطل شديم و آن موقع نيت کرديم اگر فردي از ما زنده ماند به نيابت از آن هايي كه شهيد شدند مسير شلمچه تا مشهدالرضا(ع) را پياده برود.

نظري افزود: هفت نفر دوستانم شهيد شدند و قرعه به نام من روسياه افتاد؛ توفيق شد كه بنده نه بار با پاي پياده به اين سفر به عشق امام رضا(ع) و بيعت با شهدا به مشهد مقدس مشرف شوم و هر دفعه هم از يك مسير، راهي مشهد شدم و  اين دهمين سفر است.

وي تصريح کرد: در اين سفر ها با مردم و به خصوص جوانان درباره شهدا و دفاع مقدس صحبت مي كنيم كه تأثير زيادي براي آن ها دارد و كار كردن براي شهدا و تبليغ راه و نام و ياد شهدا در دلهاي مردم.

نظري تاکيد کرد: هم اکنون امنيت و قدرت و پيشرفت ها و توسعه کشور در پي رشادت هاي شهداي جنگ است و آنها بودند که نگذاشتند يک وجب از سرزمين ايران به دست دشمنان بيافتد.

وي ادامه داد: در اين سفر با جوانان و نوجوانان بسياري برخورد دارم ودر بسياري از گفتگو هايم خاطرات جنگ و رشادتهاي شهدا را بيان مي کنم به اميد اينکه ياد شهدا هميشه زنده باشد.

نظري با اشاره به اينکه امروز جوانان ما بسيار تحت تاثير سايت هاي اينترنتي و شبکه هاي تلويزيوني بيگانه قرار گرفته اند اظهار داشت: بايد جوانان را از خطرات اين آگاه ساخت و با فرهنگ شهادت و ايثار آشنا کرد.

جانباز هشت سال دفاع مقدس بيان کرد: روزهاي جنگ برايم سراسر از درس و خاطره است و دوست دارم تجربه ها ودرس هاي زندگي ام را در جنگ به جوانان و نوجوانان کشور منتقل کنم.

وي گفت: در حال حاضر به كشاورزي مشغول هستم و اين سفرها هزينه هاي زيادي برایم دربردارد كه همکاري مسئولان را نياز دارد.

نظري در پايان گفت: اگر عمر باقي باشد دو سفر ديگر با پاي پياده به مشهد مقدس راهي خواهم شد تا 12 سفر به نام دوازده امام(ع) زائر پياده امام رئوف(ع) باشم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۵۹

30 Dec 2019